Sayangku

Sayangku

Jom laa... follow

Thursday, April 8, 2010

Kenapa aku berblog?

Kenapa ek aku nak berblog ni? Sebebnya;

1. Nak praktikkan apa yang cikgu aku da ajar masa kursus buat blog tahun lepas. Walaupun sebenarnya aku tak menghadiri sepenuhnya kursus tersebut. Nak tengok tak blog cikgu aku nie? klik kat SINI

2. Orang lain ade blog, sebab tu aku pun nak ade blog sendiri gak. Walaupun tak de orang yang baca. hahaha..

3. Aku nak rakamkan kisah-kisah tentang aku dan famili ku supaya akan2 datang aku boleh tengok balik, ingatkan balik dan anak2 aku boleh baca, walaupun skrg ni anak sulong aku tergagap-gagap nak baca.

4. Sesetengah yang aku tulis ni, kadang-kadang berdasarkan pengetahuan melalui pembacaan, menonton dan mendengar dan sebagainya...jadi ia seakan-akan ilmu dan nota buat aku untuk mengingatinya.

5. Sajer suka-suka untuk kepuasan sendiri.

Apa lagi ek? itu jelah.Aku rasa nak tanya lah kat kawan2 blogger aku supaya dia orang pun jawab sama soalan nie?

Sapa ye yang kena?

Kalau tak nak jawab pun tak pe...

1 comment:

  1. salam.......
    tq tag ayu..peeh tanggungjawab besar nie.......
    wajib reply nie....hehehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails