Sayangku

Sayangku

Jom laa... follow

Thursday, May 20, 2010

TAG...kasut kegemaran

Salam..hehe..banyaknya hutang tag yg belum aku bayar. Untuk kawan2 aku minta maaf le kalau lambat nak balas tag kawan2..Insyaallah ader kesempatan aku akan tunaikan juga, walaupun da jadi pekasam kot..
Terlebih dahulu aku nak selesaikan hutang aku ngan faizah,

TAG ni aku da lama dpt dr menyusun pengalaman hidup.
Da jadi pekasam da pun.
Untuk Faizah, kak ayu minta maaf ye sebab lambat nak balas tag nie
TAG pasal kasut kegemaran
Ini dia gambar kasut kegemaran aku.
Kasut ni aku pakai masa aku ngandung yg ke3.
Lepas tu rasa da sedap lak pakai kasut cam nie.


Bila da beranak 3 ni mcm da tak larat nak pakai high heel....sakit rasa betis2 nie.
tapi kdg2 dalam hati teringin gak nak pakai.
Kasut ni hitam, so aku rasa sesuai la dgn apa2 baju pun.

Nampaknya aku kena lah tag juga kat blogger yg lain....sapa yg aku tag tu jgn marah la ye..
so, mereka yg bertuah di tag tu:


2 comments:

  1. kak ayu,
    saya ni kan jenis manusia yg pakai selipar je sejak dulu :p

    tp takpe akanku snap gmbr kasutku yg cantik tidak dipakai :D

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails