Sayangku

Sayangku

Jom laa... follow

Sunday, May 2, 2010

Award lagi.....


Kali ni aku dapat award lagi...
dari ezreen

comel teddy bear ni.

tq, ezreen..kalau ader lagi bagi lah lagi ye..

tapi cam biasala, nak award ni ader le pengerasnya hehe...
apa dia pengerasnya?

1.Copy award nie macam dapat grammy award - siap

2.Beri tahu siapa dan link pemberi award ini - siap

3.Tajuk pos mesti ada 5 dan kena jawab 10 soalan dgn setiap 1 soalan mesti ada 5 jawapan
-i will try my best my dear friend

4. lima nama panggilan orang panggil anda (five name that people call you)
ayu - panggilan biasa kawan2 sebaya @ yg lebih tua dari aku
kak ayu - panggilan adik2/kawan2 yg lebih muda dr aku
along - panggilan dr adik beradik aku
pn. ayu - penggilan dr pelajar2 aku
yang - panggilan spesel dr my. en hassan

5. lima tarikh penting dalam hidup anda (five important dates in your life) --tapi aku bagi 6 kat sini..bole?
24/5/1976 - besday aku la & juga ayah aku
2/9/1957 - besday mak aku
3/12/1975 - besday en. hassan
25/5/2002 - tarikh aku ngan en hassan disatukan
21/10/2003 - besday abng long
27/11/2006 - besday kak ngah
9/11/2009 - besday zahwah

6. lima perkara yg telah anda lakukan semalam
1. mengemas bilik
2. lipat kain
3. basuh bilik air
4. melayan jiran sebelah...dia tumpang umah aku jab sbb umah dia berkunci,
dia baru balik dr kursus
5. layan AIM kat ntv7...sambil kemas brg budak utk esok

7 lima cara untuk hepi..hepi..i like (five ways to be happy)
1. main ngan zahwah...
2. peluk budak bulat....si zahrah
3. dapat gi jalan2 dgn en. hassan ngan anak2
4. hepy sgt kalau anak2 aku ringan tulang...tak yah ckp, boleh
buat kerja.
5. hepy sgt kalau anak2 murid aku hargai apau yg da aku bagi kat dia orang

8. lima cerita kegemaran (five favourite movies)
1. family....cam mlm td aku tengok
2. citer kelakar
3. citer penyiasatan cam CSI
4. Kartun..layan jugak cam Upin & Ipin
5. yg berinfo...cam Majalah 3

6. lima hobi yg paling suka
1. mengemas
2. membaca
3. bersukan
4. mendengar radio
5. melayari internet

7. lima orang yang anda suka (five favourite people)
1. mak
2. ayah
3. anak2
4. adik beradik
5. kawan2

8. lima tempat yang disukai bila bercuti(five favourite places for vacation)
1. balik kampung umah mak aku la
2. balik bukit gambir - umah atok en. hassan
3. kawasan pantai
4. kawasan tanah tinggi, cam cameron highland
5. Bandar melaka, kg belah ayah aku

9. lima sebab nape anda jawab servey nie (five reason you answer the servey).
1. tak nak hampa kan kawan aku....erin
2. menambah-nambahkan n3
3. saje...boleh buang masa.
4. nak berkongsi rasa
5. supaya aku boleh tag orang lain pulak...hehe

10. lima orang yang hendak anda tag (five person to tag)..hik..hik..mari kita lihat sape yg kena
1. erin
4.ena

1 comment:

Related Posts with Thumbnails