Sayangku

Sayangku

Jom laa... follow

Tuesday, June 16, 2009

Demo kat rumah aku.

Malam jumaat yang lepas, ada la sorang jurujual tu nak buat demo kat umah aku. En Khairul namanye. Sebelum tu dia da call en. hassan minta persetujuan nak buat demo tu.... En. hassan kata nak buat demo tu tak kisah tapi jangan harap la kalau nak beli barang tu.

Sebenarnya barang yang en. khairul kita jual ni ialah vacuum jenama aura roboclean keluaran Jerman. Aku ngan suami aku memang tertarik la dengan produk nie.. kalau ade duit nak je beli. Vacuum ni tak sama dengan yg lain sebab dia berasaskan air. Tujuannya untuk menyerap habuk & habuk tidak akan kembali semula ke udara. Selain dari itu, pewangi juga boleh dititikkan dalam air tadi, dan apabila kita membersih ia akan mengeluarkan bau tersebut. Tapi lepas habis vacuum, mak oi....air dia hitam dek habuk-habuk yang terperangkap.

Masa tu en. khairul dok demo bersihkan kita orang punya cadar, tilam, bantal, carpet, anak patung zahrah sekali pun dia vacuum. Nak tahu tak berapa harga dia....antara Rm5000 - Rm7000. Tapi kita orang tak beli pun, Insya Allah la kalau ade duit lebih nanti. Sape-sape yg ade duit lebih tu, boleh la kalau nak beli. Terutama kalau ada antara ahli keluarga yg ade asma.

Laptop pun dia tolong bersihkan, berus tu dibuat dr ekor kuda tau..
tujuannya supaya permukaan yg dibersihkan x calar

Habis semua anak patung zahrah kena sedut



ha.. ini bantal pulak

Tilam hadif paling banyak habuk, padahal
beru je beberapa bulan lepas basuh


1 comment:

  1. menarik sguh vacuum tuh..mahai la sgt..kalo bole sewa ikut hari kan best...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails