Sayangku

Sayangku

Jom laa... follow

Monday, June 22, 2009

Jemputan Rakan

13 Jun lepas aku dan family gi birthday party anak kawan aku di Nusa Bestari. Sebenarnya da banyak kali da kawan aku ni jemput birthday party anak dia, cuma aku dan en. hassan tak berkesempatan, apa tak nye asyik balik kampung je. Birthday girl (Mimin) kite ni baru menyambut ulang tahunnya yang ke-4. Untuk Mimin, acik ayu doakan supaya mimin jadi budak yang baik, dengar cakap mama dan papa, jangan ganas-ganas tau......

Ade la sikit gambar yang dapat aku rakam. Untuk budak-budak ada juga game kerusi bertuah. Abang Hadif no ke 2 yg terkeluar. Mimin pulak kalau tak silap no. ke 4 terkeluar. Budak berdua ni bukannye reti nak rebut kerusi...


Mimin paling kiri

Hadif & Zahrah sibuk dok keliling kek orang


Zahrah takut ngan chicky

Rebut kerusi

1 comment:

  1. zahrah tu takut kat chicky ke kat uncle botak sebelah chicky tu??hehe..yg tu lg menggerunkan ye x??

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails