Sayangku

Sayangku

Jom laa... follow

Thursday, November 10, 2011

Terima kasih buat 3 jejaka.

As salam, hari ini hari ke 24 mula kerja selepas pantang. Setelah sekian lama menunggu barulah hari ini muncul 3 jejaka berjumpa dengan aku. 3 jejaka tu bukan la sesiapapun, mereka tu pelajar aku. Sebagai guru mereka, aku mengharapkan mereka berjumpa dengan aku, kalau2 nak tanya tentang soalan final exam. Almaklumlah sepanjang cuti berpantang 2 bulan, kelas ku diganti oleh pensyarah lain.

Tapi malangnya dari 55 orang pelajar, hanya 3 orang je yang datang jumpa aku hari ini untuk bertanya mana yg tak faham. Itu pun peperiksaan kertas ddw1313 pada sabtu ini. Aku apa lagi, sangat bersemangat la aku memberi penjelasan tentang soalan yang ditanya. Terima kasih lah kpd mereka ini atas kesudian berjumpa dengan saya.

Em...tak pelah pelajar2 ku tersayang, kalau rasa da pandai, tak jumpa saya pun, tak ape lah....Harap2 final nanti dapatlah jawab soalan dengan sebaik-baiknya. Saya sebagai pensyarah anda tetap mendoakan agar anda berjaya memperolehi gred yang baik dalam apa jua subjek yang di ambil.

Usaha tangga kejayaan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails