Sayangku

Sayangku

Jom laa... follow

Wednesday, January 13, 2010

Zahrah pula ke sekolah

Hari ini, masuk hari ke-3, Hadifah Zahrah sekolah tadika di YPJ. Walau pun umur dia baru masuk 3 tahun sebab lahir hujung tahun, tapi semangatnye ke sekolah amat membanggakan aku. Cuma dia agak susah sikit nak bangun pagi, tak macam abang dia. Kena kejut banyak kali la.

Hari pertama ke sekolah, aku perhatikan dia ok....tak la menangis. Aku terus tinggalkan dia di sekolah. Aku langsung tak tunggu dia seperti mana setengah mak bapa buat apabila meninggalkan anaknye. Ini kerana, aku percaya kak ngah dapat menyesuaikan diri dgn persekitaran yang baru. Tekaan aku tepat bila aku ambil dia balik dr kerja. Cikgu dia kata dia ok dan tak de buat hal.

Dalam kereta dia excited bercerita tentang aktiviti dan kawan2nye..walaupun bila di tanya apa nama kawan...dia jawab "tak tahu". Aku harap dia akan terus bersemangat untuk ke sekolah. Semoga kak ngan menjadi insan yang berguna kepada agama, bangsa dan negara. Amin.


1 comment:

Related Posts with Thumbnails